tiistai 31. tammikuuta 2023

Verinäytteen otto sairaalan alakerrassa, siivouskomerossa......(ko?) ... 31/1-2001.

 31/1-2023.

Ekku.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤

Noniin....tänään   31/1-2001   olin Seinäjoen  sairaalassa, odotushuoneessa, koska  mulla  oli ollut  3 kuukautta  todella  paha  yskä. Yskin  kun  vanha  sotahevooneen. Torella kamala  yskä.....ja  hetken kuluttua  kuulin  äänen joka sanoi  Maattiilaaaaaaa ja nousin  penkistäni sekä seurasin sairaala-naista, ensin  käytävälle vähän matkaa ja yksi kerros  alas..... ja käännyin oikealle...

Mutta: 

heiiiiiiiii  nainen  melkein huusi....älä sinne  mene...siellä on vain ruumiita..jos elää haluat niin  seuraa  minua vasemmalle  ja mä  tein niin....Käytävän toisessa  päässä  oli  ruskeahko  pieni ovi, vasemmalle puolella ja  hoituri sen avasi...ja sisään  kutsui ja mää menin..

Huone  oli pieni. jotakin  3x3 meeteriä. Toisella  seinällä  oli  pahvisia  laatikoita melkein kattoon saakka. Toisella  seinällä   komeron  tapaisia , ovettomia, joissa näkyi  siivousvälineitä,  sankoja ...moppeja..harjoja  ym....Huoneen  perällä  oli  korkeahkolla  pieni  ikkuna ja sen  edessä  pieni  puinen pöytä ja kaksi   puista  tuolia.

Istuhan siihen hoitaja sanoi  ja mä istuin. Hän otti  jostakin  piikin  ja  pienen  laatikon  ja mä käsitin että  vertahan  kohta  otetaan  mun  käsvarresta ja  verin  oikean käteni  hihan ylös valmiina  antamaan  verta...mutta....jospa  tällä kertaa  otetaan  verinäyte  suoraan  mun ranteestani.....hän  sanoi ja  samassa  painoi hiitaaastiiii  neulan  mun  ranteeni  sisäpuolelle.....ja  voi iesus kun teki  torella  TORELLA kipeää,.....kahta vaille etten  huutanut kivusta.....aiaiaiaiaiaiaiiiiiiii   perskeleess.....

Samassa sen siivouskomeron  ovi aukeni ja siihen ilmestyi  , ilmeisesti  siivooja, ainakin  vaatteensa oli sellaiset....ai...täällä on  näköjään  toimintaa....kääntyi  kannoillaan ja meni  pois. Ovi jäi  auki.  Ja yhä mun rannetta  koski..se koski  vielä  ylakerrassa , johon mentiin  peräkanaa....ja  noin  2  tuntia  vielä sen  rannepiikityksen jälkeenkin..ja  kotiini  lähärin .....aiaiaiaiaiaiaiaiiiiiiii.  Siihen jäi  jumalatoon  musta  paukama  moneksi  päiväksi  sekä  kosketusherkkä......auts....

Noin  viikon  päästä  musta otettiin, kuten olenkin monta kertaa  kertonut, keuhkokuvia enee ja  niiden perusteella  huomattiin sairastavani  pahanlaatuista  keuhkosyöpää.  Elinaikaa  annettiin  "jopa"  3 kuukautta jos en mene   leikattavaksi-ym  , mutta en   siihen suostunut.  Tuumasin että samase....ja join  3  viikkoa  havupuu-uutejuomaa  pullon päivässä  ja  syöpä  hävisi. Keuhkoporttiini  jäi  9 senttinen  kapea arpi....

Ennnyt   enee...saattaa  olla että illalla enee, taikka sitten ei.

Ekku.