perjantai 27. tammikuuta 2023

Nasiirin "oppivuodet" ... olkaa hyvät:

 27/1-2023.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Toissapäivänä  kirjoitin  mistä  erottaa  hyvän ja  mistä huonon  Meedion-Nasiirin    ja  voiettä  kun olen saanut palautetta vallan hyvin. Jokainen halusi  tietää  omista  vaikeuksistani  joten  annan ns  palaa:

Jo  syntymäni  Alahärmän  kunnassa  19/4-1946  ei ollut kovin  hyvä. Saunassa  pullahrin kätilön kätösiin ja  kuulemma  kesti   aika pitkään ennenkuin tulevalla  Nasiirilla  alkoi  henki  kulkea.  Laitoin  kuulemma  vastaan   naama  sinisenä  ja saatoin  saara  jonkunlaisen happivajauksen, jonka  takia  olen   tälläinen kun nykyysin olen. ...humps..

Alahärmän Voltin kansalaaskoulussa  kun olin  7 ikääneen  1953  sain  jumalattoman kovan  sikotaurin. Se  turvotti  kuten siinä taurilla tapana on,  mun kaulani  iesuksen  paksuksi, kuten sialla  konsanaan.Suuta  ei   saanut auki ja  kolmen viikon  aikana  äitee  lirutteli  vetelää velliä  lusikalla  mun  kurkkuuni.Henki ei meinannut kulkea  ja  miten monta  kertaa  , varsinkin  yöllä  luulin  tukehtuvani ja  kurkustani  irtoili  sellaisia  sinisen-mustia-harmaita  räkäpalloja. Muutaman kerran sellainen  jäi  kurkkuuni  ja äitee  mun selekää hakkasi  että se  klimppi  irtosi  ja yäklääsin sen  keittiön lattialle. ..plots...  Moon kuullu ja  tekin varmaan että  sikotaudin pitääs  viedä miesten "kuukauden kyvyn"  ei tuu  kersoja, mutta  mulla  peijakas  soikoon  kävi  päinvastoin....muksuja on pitkin maailmaa ja  sen ulkopuolellakin, Nasiirin  ominaisuudessa, jotakin muutama kymmenetuhatta, tuolla jossain,,,,mutta  tässä  nytmaailmassa  kersoja  on 11 jo olis  eneekin, mutta kun se  jesuksen sernoopillii   1986 tappoi  toisen kaksosista, jokka oli  Millan  vattassa, niin  että tuli    yks.

Oon meinannut hukkua  muutaman kerran. Kersana  varsinkin.Jäälauttojen seassa  uitiin  ja  hyvä kun rannelle  päästiin. SA:ssa  meinasi  käyrä  köpelösti  1964, mutta siitä  ei  tämän enee. Hesan aikana , varsinkin  yövartija-aikanani  päälleni  käytiin ja puukkoilla  tökittiin. Olarissa  1977  puukkoja  kans "tarjottiin"  ja kaksi kertaa  kohtikin ammuttiin. Terveisiä  Ojalan hulluille veljeksille. Saarijärvellä se naapurin hullu-piru  Xirkko  yritti  katkaista  mun selkäni. Keravalla  taas  päälleni käytiin , useita kertoja  ja kun  välillä Jalasjärvelle  muutin niin sama  juttu. Kurikan  Myllykylässä  naapurini, kun kuuli  että hänen lähelle on muuttanut noita, ammuskeli  pienoiskivärillään  ylleni  ulkorakenksen  päätyyn.Oli huono tähtäämään. Kurikan poliisit vei jätkän ja sen pyssyt.Terkkuja   U. Lintalalle.

"Paras"  oli  Jalasjärvellä.....  1988,  14/6 kun  yksi   sekopää  ampui  mua selkään  kiväärillä   765x53, mutta  nalli  ei  toiminut.  Hän sai  linnaa taponyrityksestä  vajaa  4  vuotta. ,,,ja  sitten   1990 tänne Kauhajoelle. Vaikka mitä  tapahtui  ja sen väliltä. Helmikuussa  2001  minussa  todettiin  paha  keuhkosyöpä (ja vaikka  eräs  lapualainen  nainen sanoo sen olleen   vaan  tulehdus  keuhkoissani, vaikka se oli  juuri syöpää) minulle  annettiin  3 kuukautta  elinaikaa. Siitä  olen niin  monta  kerta kirjoittanut, etten tämän enee asiasta.

Kaikkein  näiden  "kivojen"  asioitten lisäksi Meedioilta-Nasiireilta  voidaan  viedä  maine.  Sellaisessa  asiassa  xiru on todella taitava. Vaikka kuinka  olet  tehnyt  ihmisille  hyvää. auttanut  heitä ja ollut  mukana parantamisessa, niiin ne  pahat  kellot  kilkattavat  parhaiten. Huudellaan  ja  ivataan. haukutaan ja   sormella  osoitetaan. Sitä se kateus ja  tyhmyys aikaansaa. 

Siis: Mitä enemmän  Meediolla-Nasiirilla  on ollut ja  on vaikeuksia  elämässään, niin sitä  parempi-taitavampi-auttaja-näkijä-parantaja-hän on.

Noniin: nyt  taidan mennä  Somen  ihmeelliseen  maailmaan ja  katselen,  varsinkin venäjän "kuulumisia".  valokuvia  maan  rakennuksista, sen armeijan tulevaisuudesta. Tuleeko  puutiinii  aiheuttamaan  todellisen  kolmannen  maailmansodan. Siis  ....muutaman tunnin päästä.

Ekku Mattila.