maanantai 30. tammikuuta 2023

Erkki-Terttu-syntymämerkki ja Ekku.....1977.

 30/1-2023.

Ekku.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤¤

Tuotaa..heheehhh.....äsken muistin  erään  asiakkaani,  "Erkin ", Espoon  Olarissa asuessani,  1977 joka  kutsui minut  "katsomaan  "  hänen  uuden   naisystänsä  asioita  ja tein  niin:  Olin hänen asunnollaan ja  hän toi eteeni muutamia  kasvokuvia  Tertustaan.

 ja  minä  aloin kertomaan......Tertun luonteesaan, hänen nuoresta   18  vee,  eletystä elämästään. Mistä hän piti ja mistä   taas ei. Missä oli  matkustellut ja ym ym...ja ym ym..mutten  ihan kaikkea kertonut...ja..Erkki  kysymään  että olenko  varma ja mistä  hän tietää että olen  hyvä  tietäjä.....annakko  jonkun merkin- todisteen....?'

ja minä annoin: Kerroin Erkille  että  Tertun  oikealla  puolella  peffaa  on aika  suuri, noin  pelikortin  kokoinen  syntymämerkki joka  on  vähän soikeahko.....Mitä Erkki  huudahti..?..mitä....jaa....tuota  minun pitää  lähteä  Kivenlahteen  autooni  renkaita  hakemaan...heihei...heiiheiii.. 

ja  lähti  omasta  asunnostaan, johon  jäin suu auki  seisomaan........plams.....rappusissa  kuului  Erkin  kovaa  koluamista.....kolmannesta kerroksesta...alas....rappusia.....kokokolikoloikoli... Noo minäkin häivyin  . Noin  kolmen viikon  aikana  Erkkiä näin  useitakin kertoja  mutta kummalla tavalla  ei ollut  minua  näkevinäänkään.Nokka  pystyssä meni  ohitse..........

odottakaapas  niin kerron syyn:..kuulin......että...

Terttu oli  Hesan  hmmmmmmm???....sanonko ?....xxxtyttöjä.....hmmmmmm??  ja Erkki  luuli, koska  niin tarkasti  kerroin Tertun  syntymämerkin, paikan  ja kaikki  että  olen......??...juu.....mutta uskokaa  ny, vaikka käsi Raamatulla  vakuutan että se  tieto  tuli  mun näkijän kykyni  ansiosta..'Juu.

Ekku.