maanantai 23. lokakuuta 2023

Kutsuin puhelimessa asiakastani saatanaksi......heheeheh...sori...

23/10-2023.

EKKU.

Alias: Jukka Pekka Mattila.

puh: 0466840923.

Nasiiri.
Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Iltapäivää....Tunti  sitten  lähti luotani  4 asiakasta ja kun he tulivat  1,5  tuntia sitten ja ulko-ovelle kun  menin tervehtimään, kuten mulla  tapana on, he nauraa hohottivat niin jumalattomasti että.hahahahahahahhaohoghohoohohhahahahhaa... ja minäpoika  ihmettelin. melkein meinasin nakata  oven kiinni.....mutta    yksi  sai sanotuksi.....Ekkuuuu ......hahaha.....kerrokko  taas sen tapahtuman joka sulle sattui  Espoon  Olarissa  1978.....hahahahahahahahaaaaaaaah..olen lukenut siitä...hahahahahhahah.hahaaa.

ja  sisälle  heidät kutsuin, kaffiä ja pullaa, pipariakin oli  vähä ja kermaa  tottakait....

ja  kerroin:

Silloin  Olarissa oli mulla asiakkaita  aamusta  heti ja  iltaan  saakka..noin 35 asiaksta, jossei eneekin...ja oli  ilta 23,00, viimeiset lähti ja mä huokaasin....  kun  puhelimeni  pärisi..luurin noukin  käteeni  ja sen  vasemmalle korvallen vein.....ja kuulin:

Haloo..onko siellä  Ekku...se parantaja  selvänäkijä.....

E;  kyylläää  oon.....ilt....

A; olen lukenut ja  kaikki sanoo että olen   taitava  parantaja  ja mulla  on niin paljon erilaisia  vaivoja  jat.......

E: tuotaa  oletko  käynyt  lääkärillä  sil........

A; olen  mutta ei ne  mitään  osaa.....sanoo ettei minua  mikän vaivaa....ne on vaan  huijareita mut..

E: ei ne ole   sellaisia......mene  vaan uudestaan.....kyllä  ne osaa auttaa  sin.......

A; en mene  enää---aikaakin kuluu koko  päivä....turhaan saan istua....ei ne mitään osaa..ja olen kuullu ettet  tarvitse sairaasta kun  yhden  valokuvan.....ja...

E: Muttaa kyllä  sinun  täytyy  mennä uudelleen lääkäreille....sil........

A : mutta  kun  tarvitset  vain yhden valokuvan.....olet  ihmeellinen  parantaja....kuul......

(tässä  vaiheessa  iltaa olin  todella väsynyt, todella  ja  päästäkseni  hänestä ns  eroon  vastasin)

E: okei....noh tehdään sitten niin....lähetä mulle  osoitteeseeni  kirje jossa  on muutama  valokuva  susta..silmät  pitää  näkyä......ei maksa  mitään.....ei maksa mitään......onko  susta saatana  valokuvaa?......

E: (seurasi  muutaman sekunnin  täysi  hiljaisuus....) kunnes....

A: Mitääääääääh....MITÄÄÄÄÄÄÄH.....minua  ei ole koskaan noin loukattu......häpeä....klik.!!!!!!!!!!!!!!!klons.

Ja  voiettä olin suu  auki....mitäs  nyt tapahtui.....kunnes  ex vaimo  nauroi  naama kippurassa ja sanoi...kuulitko  mitä sanoit asiakkalle...johon minä että en....ja hän sanoi

Sanoit: onko susta saatana valokuvaa.....!!!...niin sanoit..

¤¤¤

minun  piti kysyä:  onko sinusta  saatavana valokuvaa....ja  väsyneenä  sanoin....onko susta saatana valokuvaa?

Pankaas  arvaan ettei  kirjettä mulle tullut  eikä siitä saatan...heh...kuvaa.

Ekku Mattila.