torstai 5. lokakuuta 2023

Vähän osviittaa murhainfoon........olkaa siellä hyvät:

 6/10-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤

Kylläpäs  eilinen , blogini  ja  "känni"-videoni   aiheutti  kielen, (heh) eiku mielenkiintoa...blogiani  24  tunnin aikana  sen katsoi  2301  ihmistä ja  sain hyviä  kommentteja, niin  somessa, kuin myös  puhelimella. Jokainen  tajusi  missä menin  ja ihan oikein. Kaikki  osoittaa  sen murhainfossa mua haukkujaan, ihanaan  vanhaan naiseen Seinäjoelta...M.R. Tämä  "rakas"  ihminen  otti minuun yhteyttä ensin  puhelimella ja me  juteltiin  kovasti, taikka hän enimmäkseen.

Sanoi, taikka huusi: "minä olen pahan lähettiläs, pirun oikea käsi, hirviö ja Jumalan-Jeesuksen  kieltäjä.Minussa on  saatanan  voima ja  pystyn  noitumaan  jokaisen joka  tielleni  osuu, minua  vastaan"....Koetin  saada  omankin ääneni  siihen joukkoon .....ja kysyin..onko asiaa ja on..sanoi..

Ja: 

Lähetti mun  koneeseen kuvia  itsestään ja perheestään.....kysymyksiä  tuli  45 minuutin aikana  , voi sanoa, satoja  ja  jokaiseen vastasin....Suuttui  kun sanoin  että Jumala  on ja Jeesus, eikä saatanan voima  voi  sellaiseen pystyä, joka  uskoo Raamattuun , Jeesukseen  ja Jumalaan.

Kiljui  että mikä  xxttu minä  oiken  olen ja hän tekee  kaikkensa  tuhotakseen minut...."minua  vastaan on käynyt  paljon  suurempia  kun sä oot.....onpas sulla  suuri ego"......sanoin etten enää  ehdi nyt  vastaamaan sillä  asiakas  odottaa  ..soitakko  Sunnuntaina  uudelleen (oli näet Tiistai) mutta  intti että  haluaa  jatkaa  yhä keskustelua ...mutta sanoinuudelleen  etten nyt todellakaan ehdi..anteeksi  vaan  ja  suljin  puhelimen.

Noo.Seuraavana  päivänä, oli  Keskitai(tai..heh) kun  tämä  yritti  soitella  mutten  vastannut. Samoin kävi  jokaisena seuraavana päivänäkin....välillä  sain  viestejä..."mikä luulet olevasi....kun et  vastaa..olet valehtelija ja raukkapaska....."..Perjantaina  tuli  viestissä: " minä  tuhoan sinut....minussa on saatanan ja paholaisen voima...et  voi mitään.......tuhoan..."

Ja:  kuten  murhainfossa  on näkynyt, tämä XXXX on  alkanut  minua kohtaan  törkeän haukkumiskampanjan. ...tyyliin..olen  alkoholisti  ja juoppo....Mua  melkein  naurattaa....1969  lopetin sen  100 % kaiken  viinan  (sen vähänkin)   lipikoinnin, tupakan ns samoin ja se  lupaus on pitänyt.

Tämä M.R, itse kertoi......juon niin  paljon  viinaa  että  joka kerta  kun menen postiani hakemaan laatikosta, jonne on matkaa  30 metriä, niin  tuiskahdan nurin. Oli  sitten talvi taikka  kesä.Kaadun  kännipäissäni. 

Nyt: minä uskon, taikka olen varma, että  tämä M.R on minua kohtaan  jumalattoman kateellinen koska olen ns raivoraitis  ja  että haluaisi olla  minun "kaltaiseni"  tietäjä.

¤¤¤

Jaahas.....Terveisiä  sulle M.R....älä  liikaa  kaatuile  kännipäissäsi. Ja  koetahan parantaa (poistaa  kirouksesi  tyttäresi  päältä)  sillä  niinhän sanoit.. " Olen kironnut tyttäreni , on nyt  14  vuotiaan tasolla , vaikka on  29..koska  hän oli  niin  ihanan näköinen. ......Minä taas  tälläinen lihana  vanha  ämmä"

Ekku.

Alias: Jukka-Pekka  Mattila.

puh: 0466840923.