torstai 5. lokakuuta 2023

Olinko lentävän "kannon" kyytissä 1951..? Jos solikin ufo?? Mitäs ny sanotta?

 5/10-2023.

EKKU.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Äsken soitti yksi  asiakas, joka on  11  vuotta  lukenut  joka päivä omaa blogiani, että " kerrokko  taas  siitä lapsenasi  tapahtuneesta...jol."...?

Ja mä  kerron( taas) Odottakaa  käyn ensin kaffilla.

Noniin..nysse alkaa: Olin  noin 5 ikääneen kersa,  1951,   syntymäpitäjässäni Alahärmässä,  Hakokylässä, Volttiin  noin  3 km....kun näin(kö?)  kummaa  unta...... Keväällä  Toukokuussa,.... Muistan miten  meirän  talon  pihamaalla , näin, että, siellä  seistä kökötti  jonkunlainen suurehko  kanto-sylinteri  (?)  noin  mun mittaaneen,  meeterin,toista luokkaa. Oli  aivan kirkasta jo. ......

Ja: ennenkuin huomasinkaan niin  olin sen kannon sisällä. Päätäni vähän  näkyi. Seuraava muistikuva oli  miten se kanto  nousi  ensin  hitaasti, mutta  koko ajan nopeammin  nousten  ylös  taivaalle. Yhdessä vaiheessa  luurasin alas...ja  aiettä mä  säikährin. Tuntui  sille että joku olisi vetänyt  maata  alaspäin, koko  ajan nopeammin ja nopeammin. Hetken kuluttua  koko  kotini  markki  oli  kadonnut. Se näkyi kuin äiteen  mattokoneessa olevalta  matonkuteelta. Siellä täällä  ruskenvihertäviä  laikkuja...

Ja....kanto senkun nousi ja nousi. Mutta nyt mä vasta  todella  säikährin.  Maa oli  muuttunut  pieneksi palloksi, kuin  jalkapallon kokooseksi ja hetken kuluttua sekin näky katosi. Ja nyt alkoi se  heiluminen. Se kanto alkoi  , ensin hitaasti, mutta  yhä  laajemmassa  kaaressa  heilumaan, niin  että  kannon alaosa  pysyi paikoillaan, mutta sen yläosa, jossa  mäkin  olin teki laajoja  kaarroksia, nyt  ihan säkkipimeällä taivaalla. Näkyi  vaan jotakin  kipinöitä  (tähtiä?)  ympärillä. 

Kolmas ja: aiettä mua alkoi sitten oksettamaan. Muistan miten  kurkkuuni oli  koko ajan nousemassa  jotakin karvasta ja kuumaa. Luulen että   tässä vaiheessa  otin  ja  pyörryin..tajuni meni......koska....tajusin makaavani  omassa  sängyssäni.  Yritin  nousta  ylös mutten  päässyt. Tuntui  että painan  satoja kiloja. olin kun liimattuna  sänkyyni. Edes käsiäni en  voinut nostaa...ja  taas  vissiin pyörryin.

Oli jo  iltapäivä kun havaatti. tajusin  äiteeni  retuuttavan mua  hartiosta. Kovalla  työllä  nousin ylös  mutta  romahdin lattialle. Äitee  tiputtti   kanferitppoja mun  suuhuni ja  voi  jumalauta kunsoli sitten pahaa. Kun käärmeen kusta...Ja taas  sänkyyn. Ihmettelin yhtä asiaa, joka kesti  monta kuukautta.

Tämä: Mun , varsinkin  oikea käteni, kämmenestä  sormiin, oli tavattoman  raskas.  Se tuntui painavan  valtavasti. Ja....siitä välillä  tuntui  pursuavan ,. sormien  päistä, sellaisia, kun  ohkaasia  auringosätehiä ja  niillä  mä  leikin...monta kuukautta ja  välillä täälläkin, nykyysin,  2023, niitä näkyy. 

Ny mää kysyn: pankaas sanomaan  ettei  se  ollu mitään unta..?...eiksjuu?  Jos molin  lentävän "kannon",  ufon kyytissä. Jossakin korkialla  taivhassa. Juu.

Ekku:

Alias. Jukka-Pekka Mattila.

puh: 0466840923.