lauantai 27. tammikuuta 2024

Aku-Ekku- Aku patsaasta, Kangas-Annalan sillalle, naaraamisesta, "kissikoplan" entiseen pitkävihaiseen johtajaan T: H: lalle, jolle terkut.


 
Hyvää päivä teille  jokaiselle:

On Lauantai, 27/1-2024.

ja  täällä  naputtelee  EKKU.

alias: Jukka  Pekka  Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤

puh: 0466840923.

Os: Perkiö-Kalantie  155.

61850 Kauhajoki.

¤¤

Aamulenkilläni tänään  kuvasin  Aku-Ekku-Aku   patsaan, Se on ollut  samasssa paikassa  vuodesta  1991 ja vissiin mailman tappiin saakka. 

Alimman  kuva  otin 2022, kesällä, kun oltiin  naaraamassa  kadonnutta  Rasmus  Takaluomaa Lapuan joesta, Lapuan  keskuksesta  noin 21 km päässä,kohdalla  Kangas-Annalan  silta.  Kuvassa  kävelee  hesalainen  toimittaja-näkijä-matkaaja  Hannu R. Hän oli  mukana silloin  kun  mun naaraani  tarttui, joen pohjasta,  "eräs"  juttu, joka vietiin  talteen ja  joka saattaa  jossakin vaiheessa  todistaa-aiheuttaa lisätutkintaa Rasmus  Takaluoman  tapauksessa, taikka  sitten  ei  aiheuta. Minä ihan heti alussa, noin 3  viikon  päästä Rasmuksen katoamisesta, kerroin tutuilleni-toimittajille, että  Rasmus  makaa  Kangas-Annalan sillan  kohdalla , vedessä  ja  alamme ns siviilihenkilöinä-etsijöinä  jokea  naaraamaan ja niin teimmekin sen kesän 2022  kuusi eri kertaa.

¤¤

Ihan  toinen asia:

Muutamat tuttuni    ovat kauhistelleet  murha-infossa  minua kohtaan  esitettyjä  perättömiä solvauksia, jo kohta  vuoden ja  sanoneet että  Ekku, tee  nyt jotakin.Ole vastannut  etten niistä  mitään piittaa, kunhan edes nimeni  on oikein,  (heh) mutta olen  tätä asiaa muutaman päivän  jo  tuumannut..Ensinnä minua ja muitakin ihmetyttää sellainen asia, ettei  (mukamas) sen  murha-infon ns  ylläpitäjät  voi saada  selville (heheh)  kuka   (monsteri)se  minua  sen murha-infon  kanavalla  haukkuu. Toiseksi  se  kanava  saattaa olla ylen tyytyväinen   lukijamääränsä   kasvusta, syynä kun Ekku  Mattilaa haukutaan.......

Tänään teen poikeuksen ja paljastan monsterin  "naamavärkin"-henkilöllisyyden niin, että  hän tajuaa  että olen koko ajan  hänet  tunnistanut.

Hän on:

T. H. Hesasta.

entinen  "kissikoplan" johtaja  aikanaan.

Oli  vuonna 1996  todistajana  minua  vastaan eräässä  oikeudenkäynnissä ,  hävisi sen ja joutui ns pakkolomalle 3 kuukaudeksi. Taitaa  T.H olla  aikalailla  piiitkäävihaaneen.?

Ekku Mattila.