maanantai 29. tammikuuta 2024

Ettämitähäh?? Onko Nasiirilla tuollainen luusto..?......eikai..


 29/1-2024.

EKKU.

alias: Jukka Pekka Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤

oyh: 0466840923.

¤¤¤

Kuva on Jalasjärven asunnosta otettu ja  vuosi  1985- taikka  1986. Olin  tuona päivänä tehnyt 20  kovan juoksulenkin, aamusella  ja  illalla  löhööölin  nuaren vaimoni, Millan   kans  sohvalla, Pepi  koiramme  , tapansa mukaan  aina  änkes mukaan.  Kun  kuvat  hain   kehityksestä, niin melkein  olimma  suut auki hämmästyksestä.Kuten tekin itte  näjette.

Kuvassa on selvästi ns Kirlian kuva ja  mun kintuistani. Kuva otettiin  ihan tavallisella  kameralla, oli  vähän  paree  kyllä, mutta  ei mikään erikoinen.  Ja huomatkaa  .....kamerassa  ei ollut  hihnaa...toistan.....KAMERASSA  E OLLUT  HIHNAA.....jota  monet ovat  sanoneet  syyksi  tuon "läpinäkyvän jalkani"  syyksi. 

Jännää  on myöskin se, koska  minulla  oli  muutamana päivänä  ollut  kova lonkka-nivel-polvi-särky ja  kaskas, myös sekin näkyy  kuvassa. Olen muutamalle  alan immeiselle, on lääkärille näyttänyt  tuota kuvaa ja jokainen  on sanonut ettei kuva  ole ns  röngtenkuva mun jalastani, luut  ovat  erilaiset. 

Muistan myös sen , että    vähää ennen kun kuva otettiin, nostin  jalkani  matolta, ylos , toisen jalkani  viereen. Oliko se  syy jännään kuvaan? Että kuvasta  tuli  jonkinlainen   "videokuva"  hetkeksi.?


Ekku Mattila.