keskiviikko 24. tammikuuta 2024

Nasiiri siinä irvistää.......2004.


 

24/1-2024.

EKKU.

alias: Jukka Pekka Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤

On  sanonta  että mikäli haluat  tietää,  minkä näköiseltä  näytät  90  vuotiaana, niin juokse maratoni, 42 km  , 195  metriä ja heti maaliin  tullessa se  selviää. 

Siis:  tuon näköinen olen  noin 12  vuoden kuluttua  90  vuotiaana. Hesassa  2004  olin  mukana  Helsinki  City  maratonilla  ja pääsin maaliin saakka. Aikani oli  5 tuntia, 8  minuuttia ja ihan hyvä, koska olin tuohon aikaan   58,8  vee  ja  maratoni  oli mulle eka.

On otettava  myöskin huomioon sellainen seikka, että olin parantunut  iesuksen pahasta  keuhkosyövästä 2001 .  Kiitokset kuuluu männyn havupuu-uutejuomalle ja  Kari  Herttualle.

Tuttu takatukka  vaan  heilahtel.   Saattaa olla  etten enää  ryhdy moiseen  rääkkiin, taikka  kukas  sen tietää. Jos  terveyttä riittää ja  ei oo  "rippi"  tullu..niin....

Ekku Mattila.