lauantai 27. tammikuuta 2024

Vissiin mulla taitaa pysyä rakennustyökalukkin käres.


 Myöhäisiltaa: 27/1-2024.

EKKU.

alias: Jukka Pekka Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤

puh: 0466840923.

Os: Perkiö-Kalantie  155.

61850 Kauhajoki.

¤¤¤

Tuumasin laittaa  vähän muitakin  kuvia , ettei aina  näy niitä  kauheita pyssyi. Kuvassa olevat  mökit, kaikkiaan niitä olen  täällä tehnyt   29,  kahdentoista   vuoden aikana, olen  tehnyt. Lisäksi  olen ollut mukana  eri  rakennusporukoissa jo nuarena, mm  Alahärmän kirkkon sisämaalauksessa  mukana  1962, kun olin 16 vee.. Nuosta jokainen  tuli myydyksi, mm  muumimökkejä tein 6. Yksi  on meirän markilla  ikäänkuin  mallina. Mitäs muuta sanon.....

ainiin..kohta taidan pukata  tänne  blogiini  ottamiani  ufon  kuvia. Niitä  on kaikkiaan  noin  250 ja otettu  suunnilleen  3  vuoden aikana  täältä meirän taivaalta.

Odotakaas hetki.

Ekku  Mattila.