maanantai 22. tammikuuta 2024

Nasiiri- Meedio-Clairvoyant Ekku Mattila kuvassa luuraa 1962.....Hyvin näkyy ns verhottu näkijän katse.


  22/1-2024.

EKKU.

alias: Jukka Pekka Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤

puh: 0466840923.

os: Perkiö-Kalantie  155.

61850 Kauhajoki.

¤¤

Kuvassa  tuleva näkijä   16  ikääsenä. Kuvattu  syntymäkotikunnassani Alahärmässä   1962. Tästä  kului  2  vuotta  niin lähdin  ensin SA:aan leipiin  1964, sieltä pois  1966  ja sitten  mailmalle ja samalla matkalla  olen yhä.  Välillä oikein ihmettelen ja kummastelen miten ja  missä ja  kuinka paljon  olen  ennättänyt   touhuta  maailmalla ja sama  homma  jatkuu edelleenkin. Olisko syy se AAaadeehoodee....heheheee  vai mikä  mutta   tuntuu   ja on aina  tuntunut että kerkiän  joka  paikkaan ja että  mun kellossani on  tuplaten  viisareita  sekä  vuorokaudessa  on   48  tuntia..jned. Myös  sitä(kin) olen   sanonut ja sanon yhä ,että niin  olen kiinnostunut  tästä  nykymaaiilman  menosta, vaikka se  nyt  ei hääppöselle tunnu, sen  venäjän pikkumiehen  takia,  että jos  huomenna  tiedemiehet-naiset  keksisivät  sellaaseen   pillerin, joka   antaa   100  vuotta  lisää  aikaa,, niin  ottaisin   heti  kaksi.

Emmäny  muuta...meen laittamaan  autotallin oven kiinni, että se  lämpiääsi  sisältä. Nimittäin se on vanha  tiiliseinääneen  navetta, sellaaset  50 senttiset  kaksinkertaaseet   tiilifuaraasut ja  esim kesälllä siellä on kivan  viileä, melekeen  Juhannukseen saakka, mutta  talvellä vastoinpäin.  Nykkin on ollut koko päivän  ulkona  3 astetta  lämmintä  mutta  sisällä  autotallissa-navetassa  miinus  3.

Näin:

Ekku Mattila.