maanantai 25. maaliskuuta 2024

25/3-2024. Nasiiri-Meedio-Clairvoyant- Ekku, alias Jukka Pekka Mattila puhuu. Olkaa hyvät: Jumala on.

 








 



















25/3-2024.

EKKU.

alias: Jukka  Pekka  Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

puh: 0466840923.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Iltaa  taas.  Olen jo pitemmän aikaa  kuullut "kyliltä"  ettei  sillä  Ekulla  ole    yhtään lehtijuttua, ei  yhtään  radiohaasttalua, eikä yhtään  televioesiintymistä  näkijän  ammatissaan. Ettei  Ekku  ole yhtään  mitään, ei osaa   mitään, eikä  ole  yhtään kadonnutta  koskaan  löytänyt. Että  Ekku  on tyhjän  kolisija, huishaippeli , huijaripaska , mitäänsanomaton  lurjus.Että on  hullu koko  äjä, sekopää ja mielipuoli, vaarallinen  itselleen  sekä ympäristölleen.  Yksi nainen jopa kielsi  jyrkästi etten saa  missään tapauksessa  alkaa  opettamaan  hänen  nuorta  tytärtään,  ei koskaan  hän huusi  puhelimeen......................vaikka  olimme  jos sopineet Mentori-opetuksestani..

Jaa.....jospa   vähäsen  vastaan:  Ensinnä  minusta  tietäjänä-näkijänä-nasiirina-meediona , on tehty  vasta  noin 130   eri  lehtijuttua,( ensimmäinen  vuonna  1978) ,  joista osan laitoin   tänne  blogiini. kuten  näkyy. Että  eri  radiohaastteluissa   olen   ollut  noin  38  kertaa,  että  televisiojutuissa  12 kertaa  ja niiden   toisinnoissa  lisäksi    32  kertaa.

En yleensä  laita    todisteita  siitä    että olen  ollut  ja olen  yhä, aika  suosittu  , koska  olen   todella  hyvä  niin  Nasiiri-Meedio-Clairvoyant-parantaja.  Kadonneita  olen löytänyt paljon ja  sellaisten  olinpaikoista    vihjannut, paljon. Olen vuodesta  1973  tehnyt  tätä  auttamistyötäni ns päätoimisesti ja se jatkuu  yhä.  Joka  kerta  kun  minusta ollaan haluttu  tehdä lehtikirjoitus-muu  vastaava-radio-teevee, niin  haastattelija(jat)  ovat ensin  kokeilleet  ensin, tiedänkö  mitään, olenko  hyvä vai en ole  ja  kun  ovat saaneet  taidoistani  todistuksen, niin VASTA SITTEN  ALKAA  HAASTATTELU.

Eikai kukaan  usko  että  toimittajat  tekevät  lehtujuttujaan  tuosta  noin  vaan ,  hutaisemalla, kunhan  vaan saavat jotakin lehteen  laitetuksi. Minä tiedän  olevani  todella  hyvä  niin Meedio-Nasiiri-Claivoyant ja  tiedän senkin että olen  vissiin  Suomen  paras  tällä  alalla.  Saattaa  olla  että  kauempanakin.

Mutta kuten olen  monta kertaa  maininnutkin, jos ja  kun  olet  hyvä  näkijä-Meedio-Nasiiri, niin  työtäsi  koetetaan  jarruttaa  erilaisilla   konsteilla.  "Henkeä et  saa ottaa" sanotaan  Raamatussakin, mutta  koetella  voidaan. Mitä   parempi olet, niin sitä  voimakkaammmat   ne  vastukset  ovat tielläsi........sitä  voimakkaammat.  Vastukset  kovenevat koko  ajan. Niiden  ainoa  työ on että  lopetat   auttamistyösi, laitan ns  pillit  pussiin ja  "rukkaset  naulaan".

Minulla  tulee   olemaan  huomenna  26/3-2024  auttamistyöni  suurin  este-kuoppa- ansa- joka lauetessaan  saattaa  kerralla lopettaa  tämän työni. Jos sinne  minut  työnnetään, se on sitten siinä, ainakin  hetken aikaa. 

Ja kellon aika  on   silloin :  13,00.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ekku Mattila.