lauantai 16. maaliskuuta 2024

Toistan taas: Kvarkki S -strange tuottaa aikaa.Näin sanoo: Ekku Mattila. Nasiiri-Meedio-Clairvoyant. Olkaa hyvät:

 


16/3-2024.

EKKU.

Huomenta:  Aika jännä juttu. Nimittäin  kuva on otettu  juuri tähän samaan  vuodenaikaan, 16/3, 2022,.....Olin  mukamas   hangella lylyä lykkimässä..nyt  on pelloilla lunta yhä  noin  40 senttiä, ainaki   täällä  Kaahaajojeellaapäin....

Jaahas:  olin  tunnin verran  tiellä kävelemässä, joka  oli  aika hankalaa. koska  mulla  oli  kenkien  pohjassa  sellaaseer  piikkijutut,  liukkautta  estämässä, niin koko  ajan niiden   piikkien väliin   kertyi lunta-sohjoa ja ei hyvä.

¤¤¤¤¤

Eilen taas kuulin tutuiltani-asiakkailta, joita  on  nykyisen eniten   juuri  suunnalta  Seinäjoki, että  minnuu  yhä haukkua  räksytetään.......olen  kuulemma  , ensinnä  hullu, mielipuoli, sekopää, vaarallinen , pöhkö , tollo ,  kummallinen , ym..ym.....mutta   näiden  vuoksi, sekä   väärien  juorujen, olen   ns menettänyt , ihan  viimeaikanakin,  useita  , hyviäkin,  tuttuja ja jopa  henkiseltä alueelta.  Se   tuntuu    aika   raskaalta, vaikka  jos  joku  haluaa  kadota  minun  ystäväpiiristäni, niin sellainen    ei olekaan  ystävä. Terveisiä  heille.....menköön stten.

mutta ei mua haittaa  lainkaan. Sillä jos  olisin kaikki  nuo, niin  mut oltaisiin  jo aikaa sitten  raijattu  törtsylle istuskelemaan. ..ja  eikös olekin vanha  sanonta....nerous  on  lähellä  hulluutta  ja  vastoinpäinkin....Kaikkihan  johtuu  yksinomaan  suunnattomasta kateudesta  Ekku   Mattilaa  kohtaan, joten....ja  juuri  suurimmalle osalla  Suomalaisista, kateus  on  perisynti.

Pitää aina muistaa  vanahasta  aijasta....Kain  ja Abel......silloin  ensiksi  mainittu  löi  kivenmurikalla  veljensä  Abelin  kokonaan  kuolleeksi...

Klonks...mäiskis..

¤¤¤¤¤

Noniin.....panen  lisää  löylyä kiukaalle, koska  olen  hullu......kiäh..käh...

Vamasti  moni on lukenut  ajan arvoitusta käsitteleviä  kirjoituksia  niin  omassa blogissani, kuin  myös seinälläni,   aiheesta, josta olen  pitänyt ne  "meteliä" jo    43 vuotta,  nyt , (taas)  ekakerran  julkisesti.

Aika: 

Ihan alusta saakka, koko  maailma , universum,  oli  vain  yhden  pienen atomin  kokoinen.Kun  Luoja sanoi..."tulkoon  valkeus" niin  tapahtui  aika  suuri  "pigpom"  , vähää suurempi kun mun  vesi-vety-tykkini  jymähdys (heheh)  ja  atomin   "resut"  alkoivat   lentää mailman, vielä  tyhjän , ääriin.Joka paikkaan,  täydellisen  valtavan  kirkkaan  ympyrän  muotoon. 

Ja jokainenhan sen jo tietää, ainakin jos  on luettu    mun  tästä  aiheesta  kirjoittamiani  tekstejä,  sen ainoan ja yhden  atomin  sisällä  oli  ,  muitta  "juttuja" , mm  Kvarkkeja , joita oli ja  on yhä  tasan  6, nimeltään:

U.C.T.D..S. B.  En taida  tämän tarkemmin noita  selittämään, koska  minulla  saattaisi   mennä  hyvinkin  pitkän  aikaa, mutta  keskityn  muutamalla   Nasiirin-  tietämyksellä- sanalla  Kvarkki  S; ään , jota  sanotaan  oudoksi, srange. kaikkine muiden Kvarkkien  "toimintamalli" on  jo aikaa sitten selvitetty, muttei Kvarkki  S: sää.  Mutta minä  olen sen selvittänyt, Nasiirin tietämyksellä.

Olettekos valmiina?

Kvarkki S-stange  tuottaa  aikaa. Se  "pyörii" muiden  Kvarkkien  joukossa ja koko  ajan  tuottaa  aikaa.Samalla  kun se tekee niin  syntyy  uusia Kvarkki  S:ssiä  uusiin  atomeihin, kaikkialla  maailmankaikkeudessa, laajassa  mittamattomassa  universumissa. Koko  ajan. Jatkuvasti, syntyy  valtava  määrä  uusia atomeja ja  niistä  on syntynyt  tämä(kin) nykyinen  maailmankaikkeus. Sinäkin siellä ja minä  täällä,  rannan hiekasta, meren  pohjan  sukkulamatoihin, hyttysistä, kaskelotteihin, suurimmista  vuorista, avaruuden  planeettoihin, kaikki, kaikki   elämä.

Ja koko ajan S-kvarkin lisääntyminen jatkuu. Miljardit  uudet atomit  syntyvät ja lisääntyvät ja niiden sisällä  Kvarkki  S  tuottaa  aikaa .Juuri tämän   takia  maailmankaikkeudessa  on salaperäistä  pimeää  ainetta. Se pimeä aine  on juuri   aika. "Aikakone Kvarkki  S  , Srange,  tuottamaa  aikaa. Se on  näkymätöntä, punnitsematonta, pimeää  aika-ainetta. 

Näin sanoo taas: Ekku  Mattila. Nasiiri-Meedio-Clairvoyant . 

Olkaa  hyvät.