torstai 14. maaliskuuta 2024

Kuvassa on yksi niistä 32 autosta, jotka ostin vuonna 1991-1992, kun Viro ns avautui , Pobeda....vm 1951 . Oli kolmivaihteinen, lattiastartilla ja huippunopeus 80...


 

14/3-2024.

Ekku Mattila.

alias: Jukka Pekka.

¤¤¤¤

Äsken mulle  soitetiin ja  sanottiin , että jos  olen kerran niin  hyvä  selvänäkijä,kun  luulen, niin helppohan sun  on  kirjoittaa  vaikka  joka  viikko   eri  veikkauksissa  päävoitto.  Sanoin  että vuonna  1969  sain , jalkapallo- vakioveikkauksessa  12  oikein  , siis   täysosuma, oli  19  muutakin onnellista ja  masisini   rikastui silloin  14,540 markkaa  joka  vastasi  kahden vuoden  palkkaa.

Toiseksi, olisin  saanut  lotossa  1992 kuusoikein  9800  markkaa, mutta kun höppänä  menin  ja vaihdoin se  ekaveikkauspappuni, toiseen, paremman  näköiseen,.......auts.

Anoppini  pyysi, kun  kuuli   1991 , ettoon selvänäkijä, kirioota  mulle  mullekin  7 oikeiin ja  niin  teinkin. Vannotin  häntä ettei  mene  vaihtamaan   yhtään  numeroa  ja hää  tekikin niin....Jos ei olisi  tehnyt  niin  olisi saanut monta sataatuhatta  lotossa...autsista.....

Kerran sain, 1992  Kurikasta  erään  naisliikenaisen ,  asiakkaakseni,  jolla  oli hankaluksia  laskujen-ym   takia ja  pyysi  kans...annakko  mulle  oikeat   lotto- numerot  ja  annoin.....Hän  itkusilmissä  vakuutti lähtiesään,   että  takuulla  kuule Ekku saat  sitten  hyvät  rahat, kun mulle se  täysosumaa  tulee....

Ja: kului  muutama viikko, kun  kuulin Kurikkalaiselta  tutultani,  Ari . K, että  sama   nainen oli saanut lotossa  7  oikein.....mutta  mua  ei   muistanna......auuuuuuuuuts..

Olen  vuoden verran antanut   eräälle  Seinäjokiselle  naiselle  :

 ...A.M....oikeat  veikkausnumerot, niin  lottoon kuin  myös jakkipottiin ja hän on  vannonut että  heti kun  se tapahtuu, tulet samaan Ekku  puolet.......saas näkee  ..??....

Siis:

Kai  mä  sentään   vähäsen osaan  .......veikata......vissiin....??

¤¤¤¤¤