lauantai 30. maaliskuuta 2024

30/3-2024. Nasiiri-Meedio-Clairvoyant EKKU, alias Jukka Pekka Mattila. Mää kävin Kurikas. Jyrän kirpparilla. Ja ostin iiihaan airon Rooleeeksiin. Voihan poijat ja miksei flikakkin. Ny oon rehevää....Rooleeesksiin arvo ainakin 20 Euroa....jossei eneekin..

 














30/3-2024.
Lauantaita:  Eilen  illalla  tuumasin, että huomenna, jos  ei maailmanloppu ole  tullut, niin menen Kurikkaan, Jyrän kirpparille ja koska  kaikkihan sen jo tietää, että  olen  sanani mittaaneen  kääkkä, niin Kurikas kävin. Jyrälle  tuli  kellokauppias ,  Jussi, jonka  taskussa  oli   8  kelloa  ja  kun hetken  siinä  tutkittiin  ja  kun sanoin   ettoon köyhä kun  kirkon porstuan  vaivaasukon   rotta, niin  jopa  Jussi  heltyi.....

Ja sanoi  he.

ojensi  mulle  ihan airon   Rooleksiin ja sanoi ettei sen  kauan minuuttia  käy. Kuulemma sopii mulle joka oon ADHD  ja samalla  aaltopituudella  on  Rooleeksikin. Kummakin  huitelee minuutin hyvin  vikkelästi...Ja sanoi  Jussi  vielä.....
"Jos se  lakkaa  käymästä, niin  ota ja soita ensin mulle, ennenkuin  tuut  tapaamaan  mua..Numeroni  on.  9009049586984784780y09845884584580340234+234988....son aina  auki.

¤¤¤

Sitten  takaasin tulessa  tänne  kaahaajojeelle, otin ja  kävin, kuten  näkyy,  Kurikan vanhantien  varrella  olevassa  entisessä  teloituspaikassa.  Mietin ja olen aina  samaa  aatellut.....jotta..mitähän ne  raukat  miettivät  matkalla  hevoskärryjen kyytissä pään katkaasupaikalle?  Ja  mitä  tuumivat  polvistuessaan   puisen  hirren  ylle, päänsä  sen  päälle   laittaen. Voi olla  etteivät  miettineet  mitään........ ja sen lopetti......viuuuuh  ja TUMPS....kuulemma  kylän  koirat   kävivät  heti  purskahtanutta verta litkimään....

Ekku Mattila.