keskiviikko 27. maaliskuuta 2024

Mallu Johanna ja Aki Nummelin. Olette valon enkeleitä toisesta ajasta. Kiitän teitä sydämeni pohjasta. Jumala on.


 27/3-2024.

Moro:

EKKU.

alias: Jukka  Pekka Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

puh: 0466840923.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Minulla  oli eilen  26/3-2024   todella  syvä ,  pimeä, vaarallinen  , minulle   Nasiirille , monttu, joka  olisi  tullut  minulle   ylittämättömäksi   ja johon  olisin  pudonnut-työnnetty, ilman  kahden  valon enkelin  rakennusapua.   Vaikka  olen  , ainakin omasta  mielestän aika  hyvä  kirvesmies-rakentaja , niin  en  varmasti  olisi  itse, yksin,  pystynyt niin  hyvää  sekä kantavaa  siltaa , montun ylitse    aikaansaamaan.  Se olisi  heti alussa  sortunut  jalkojeni  alla. Sinne  pohjalle..........................  olisin  jäänyt.

Sillan  kantavuuslaskelma , onko  se  yhä  , painoni  kestävä,  punnitaan  ensikuun  9/4-2024.   Tätä  ennen  kiitän  sydämeni pohjasta , Mallu  Johannaa, joka  neuvoi  minulle  kestävän sillan  rakentajan, valon enkelin   Porista,  Aki  Nummelinin. Molemmat  ilmestyivät  nykyelämääni, juuri  oikealla hetkellä, oikeassa  ajassa.

Olette  siunattuja.



Ekku  Mattila.