torstai 2. huhtikuuta 2020

Aikamatkaaja ei ole (lopettamassa) menossa minnekään.

2/4-2020.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.



No ny.....

Kuten  plogini lukijat  kautta  muaailman  ovat havainneet niin välillä koneeni  teksti  saattaa  olla  painavaa(kin)   riippuen  ns  aiheista. Olen  kohta 9  vuotta  naputellut  tekstiä , joka on levinnyt  nyt  suunnilleen  vajaa  50    eri  maahan    ja lukijoita  on kertynyt  yli 550000   .  Ensinnä  minulla  taitaa olla  eriskummallinen  ns  muisti,  sillä  noin  4  vuotiaasta  asti  muistan  melkein kaiken, taikka ainakin  tärkeimmät  mielestäni. Toiseksi  olen  aina  tykännyt  kirjoittamisestä , vaikken mikään  kirjailija  olekaan   ja  siis  tyylivirheitä/sanasekasotkua  on  syntynyt  ja  tulee  niin  olemaa  jatkossakin.....Päivä/lenkkikirjaa  olen pitänyt  vuodesta  1973  asti    ja  sama  tyyli  jatkuu  edelleenkin. On  mukavaa  välillä  lurkata  mitä  tapahtui silloin  ja  silloin , mitä ja missä . Muutamia  ehdotuksiakin olen saanut, varsinkin  "tee  Ekku  kirjoituksistasi  kirja"  ja  se  asia on para-aikaa  tapeetilla. Jos  kaikki  käy  ns hyvin , niin  suunnilleen  vuoden  kuluttua  kirja(jat)  ovat valmiina , kenties  ensimmäinen  ennättää  tulevaksi  Jouluksi.
Jee....ylläoleva  oli  ns aasinsilta  ja  tärkein  asia  tuloo ny:
¤¤¤¤
Kyllä....olen saanut  erilaisia  uhkauksia  kirjoitusteni  johdosta. Osa  on tullut  "kautta rantain"   tuttuni  kuulemien  (minusta  kerrottujen)  perusteella ,  osa  nimettömiä   uhkauslappusia  postilaatikkooni ja  osa  vähän  vakavampiakin. Se  "vakavampi"  alkoi   viimevuoden  syksyllä  jolloin postilaatikkooni  oli  pudotettu  22  kaliiperin  panoksia  5  kpl. Marraskuussa  painostus  yltyi  koska  nyt  panoksia oli  ns  9  millisiä    10 kpl  ja  Joulukuussa   kaliiperikoko  oli kasvanut  357 :skaan  saakka.Tammikuun  5  päivä....just niin....postilaatikossani oli  3  kappaletta  7.62  X53  kiväärin panoksia  ja  saman kuun  lopussa  245 :siä   sitten   Helmikuun  2  päivä  308  sekä  Marlinin  444  yksi kpl.  Tuo  444 on aika  iso  jytky.Sillä tappaa  norsunkin.
¤¤¤
On vain yksi mutta......olen   paljasjalkainen  Alahärmälääneen , jopa  Isoontaloon  Aantiin  kaukaasta  sukua ja  se tarkoittaa....."etten mä   ketään pelekää". Toiseksi  , vaikka olen aika  vanaha  höpöttäjä , niin  älliä  vielä löytyy. Jo  "22:sten"  patruunoiden löytämisestä saakka  olen  laittanut  "aika  monta "  riistakameraa  , "aika  moneen  paikkaan  täällä  markillani ja  erityisesti   postilaatikkoni  lähettyville.  Meni  kuukauden/toista  ennenkuin  sain "ihan  vahingossa"  tietää  henkilö  X  , patruunalahjoittajan  ,niin nimensä/että osoitteensakin.  Seinälläni/kuinmyös  plogissani  ollut  ilmoitukseni  että  "aikamatkaajan  työni   on  kohta  lopussa , se on  täytetty ,  mentävä mun on"  oli  ansa  herra  X:lle, joa  suuresti  ilkamoitsi  työnsä  tuloksesta.
Olin hetken  ns  hiljaa ja  nyt  en ole. Eläköön  aikamatkaaja.  Eläköön.
¤¤¤
Panehan  mieleesi  herra X .   Minä  en  ole  menossa  minnekään . En edes poliisille  ilmoitusta  tekemään. Muista  ,että  minä olen  ,ainakin sinulle , niin  kuulustelija , käräjätupa, sekä  tuomioistuin.  Lähetän sinulle hengessä  punaisia  ruusuja  ison  kimpun. Ota  ne  vastaan.
Kaikkea  hyvää  sinulle   herra  X. Jumala  olkoon  sielullesi  armollinen. Sinä  et  tiedä  mitä  olet tehnyt  ja mitä  olit  tekemässä.
In  nomine ,  patris , et fiili  et  spiritus  sancti  amen.

Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.