tiistai 28. huhtikuuta 2020

Betel......numero 1.

28/4-2020.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Huomenta  te  kaikki  plogni  lukijat niin Suomessa, kun myös ympäri  maailman.
Ottakaa  hyvä  lukuasento, sillä , ensinnä  tänään  saattaa    tekstini olla  pitkäkin  ja  sen sisältö  voi olla  monelle  mielenkiintoinen.  Niinkuin eilisen  "lentämisemme"  tapaan.

Siis  aletaan:
Olen aina, jo  pienestä saakka,  tiennyt ,  jollakin kummalla  tavalla ,etten  ole ns  "normaali" (köh)  tavallinen  ihmispulliainen . Ensinnäkin, kuten olen monesti sanonut , muistan melkein  kaikki  itselleni sattuneet  tapahtumat , oudotkin , noin  4  vuotiaasta  saakka. Monesti  siitä kyvystä  ei ole  ollut kuin haittaa, mutta  useasti myös  hyötyä , kun  juuri nytkin , tässä  nettiä  hyväksikäyttäen.............Olen aina  sanonut ja  sanon  nytkin , etten ole  mikään  ammattikirjailija ,mutta  aina  tykännyt  laittaa  jotakin ns  paperille. Esim päivä/lenkkikirjaa olen  pitänyt  vuodelta  1973  saakka   tähän päivään   ja  tulen sitä   tyyliä jatkamaan, niin  pitkään kun  käsi/kynä/kone  liikkuu.
¤¤¤¤
Minun  elämääni on  melkein alusta saakka  kohdannut/tapahtunut  kummallisia  "henkeyteeni/ terveyteeni"  tapahtuneita  jänniä  suojelutoimenpiteitä  , joista  olen jo  nettiin  kirjoittanutkin. Voin melkein väittää  että ilman  suojelua  en  olisi  tässä ja nyt , vaan aikoja  sitten  mennyt  suuren  "ripin" portin  kautta  toiseen  maailmaan , tuonne  jonnekin.  Tiedän senkin  ,että  jollakin  oudolla  tavalla on melkein, jo  alusta saakka ,  "joillakin"  tähtäimenä ollut  juuri  elämäni  sammuttaminen, taikka ainakin  voimakkaasti sen  menoa  hankaloittaa.  Isossa  Kirjassa  sanotaan ,että   "iru"  jos  havaitsee sellaisen  ihmisen  syntyvän/syntyneen  maailmaa , jonka  tärkeimpänä  työnään  tulee  olemaan  vain hyvän  sekä  rakkauden sanoman  levittäminen  , niin  sellainen  on  irulle  vapaata  riistaa." Henkeä  et  saa  sellaiselta  ottaa, mutta  muuten saat  tehdä  kuten haluat"   sanoi  Jumala.........ja  näköjään  "aika  hyvin  onkin mennyt"  minulla.


Jaatkuuuuu....

Ekku  Mattila.