lauantai 4. huhtikuuta 2020

Jaaatkuuuuuuuuuu.......tuli aika pitkä mutta tulkoon.Onneksi on viikonloppu että jaksaa lukea.

4/3-2020.
Ekku Mattila.
Aikamatkaaja.


Jaaatkuuuuuuuuu......

Jo   aikaisessa  vaiheessa   minun oli pakko ottaa  huomioon että onko  Vilho  "meidän miehiä, vaiko "heidän".....siis  Venäjän/muun  maan  , vaiko  Suomen. Koskaan et  voi olla   100 % varma  asiasta  ja  jos niin on ,  sinun  täytyy  toimia  "jännällä  tavalla".   Saamaasi  kysymystulvaan   on  annettava  enimmäkseen sekasikisalaattia , liirumlaarum , öhöh , juu  saattaa  ollakin niin , siis puutaheinää.
Antamasi  vastaukset  pitää  olla  toista/heitä  kiinnostusta  herättäviä  ,  puolioikeita ,  jotka  he  voivat tarkistaa , koska  jos  jokainen  vastaus olisi   täysin väärä , niin  "heidän" kiinnostus  loppuisi   aika  nopeasti.  Mikäli  epäilet  toisen  työskentelevän "väärän" maan hyväksi , sinun on annettava  heille  paljon työtä , ylimääräistä työtä , liikkumistasi   ihan  "turhan"  takia.
Pankaas  arvaan  miten paljon  olen  turhaan  juoksuttanut   "heitä" taikka  perääni käskettyjä  väärän  maan  henkilöitä ? Varsinkin  viimeisen 9  vuoden aikana  on  ajokilometrejä  tullut  eri autojeni mittareihin  noin  80000-100000  km  joka  vuosi. Varsinkin  hankoniemi- Ivalo, taikka Kauhajoki- Kokkola/Joensuu/Mikkeli/Kuopio.....taikka   vaikka  missä. Noin  3  vuotta sitten  sain kuulla  Vilholta  että  se  "seurantanippu" jossa  on mainittu  minun  menemisiäni/tulemisiani  olisi  yli 800   sivun paksuinen  ,  jota  hän suuresti ihmetteli. Ihan  piruuttani  sanoin ,että  minulla  taitaa olla  jatkuvasti yli 100  kertakäyttöpuhelinta ja  noin  3-4  on  ns  aina päällä. Kerroin myöskin  että  vaikka vaikuttaisi siltä  että  puhelimeni  "liikkuisi"  esim  Ivaloon   se  tarkoita  että minä olen sen mukana  vaan  olen  kenties  "puhelittomassa"  autossa  vaikka  matkalla  Helsinkiin.
¤¤¤
Nyt  on taitanut tapahtua  ns  lopullinen "heidän"   yrpiintyminen  minun  edesottamukseni/matkojeni  turhiin kyttäämisiin  ja   he  ovat  huomanneet   joutuneensa  ns  nenästä vedetyiksi.  Olen vissiin  juoksuttanut  "vääriä" herroja  20-30  vuotta  ja  varsinkin  viimeisen  10  vuotta  eritoten. Todistan sen  seuraavalla    tekstillä.
:Viikko sitten  Vilho  soitti  minulle  ja oli  hyvin ärsyyntyneen  oloinen .  En ole  ennen häntä  sellaisessa  olotilassa  kuullut ja  hän sanoi  kiukkuisena:
"Taajaas...missä  sitä  on  touhuttu"?....(ja jatkoi) ...olin eilen  poikani kanssa ampumassa  radalla ja  maalina  meillä oli  savikiekkotaulu, koko  noin 12  senttiä, Ensin ammuin  22;sella  25  metrin päästä  ja  osuin joka  laakilla . Sitten siirsin  taulun  50 metrin päähän ja  ammuin  32:sella  ja  taas  osuin  joka  laakilla. Sitten  vein   savikiekkotaulun  150  metrin  päähän ,  tähtäsin  9  milliselläni ja  osuin  taas.Kyllä  Ekku  kuule  poikani ihmetteli  suuresti".
¤¤
Nyt  vasta  Vilho  voi  ittuulla   mulle  ns  samalla  mitalla. "He" ovat  huomanneet  joutuneensa  pahois  nenästä vedetyiksi  suhteeni  ,  enkä  ole  heille paljastanut  ns  salattuja  asioita  Suomen Armeijasta  ,enkä  muustakaan   tärkeästä.
Tuntuu  hyvältä  kun  olen  päässyt voittajana  maaliin.  Muista(kaa) Vilho ja  muut  että olen Suomen kansalainen , henkeen  ja  vereen . Perus/Suomalainen.  Suomi  on  isänmaani  ja  pysyy. Pysyy.
Ainiin.
Olen  ilmoittanut monelle  taholle , että  jos  ja kun  joku  päivä ns  silmälasini  joku "pudottaa/pum"  400  metrin  päästä  mettänreunasta  , niin  aika  nopeasti  ovikelloasi  soitetaan. Muista  myös , että  joillakin "saattaa"  olla  aikamoinen  nippu  erilaisia  todistusasiakirjoja/valokuvia/sala-äänitteitä
 ym juttuja  ja  niiden  pääseminen/joutuminen  ei  takuulla  olisi  "Heille"   hyväksi.
Siis  ei   mitään  silmä-lasien  pudottamisia    400  metrin  päästä.
loppukaneettini:
"Viisaan  on helppo  esiintyä  tyhmänä, mutta  tyhmä  ei  voi/eikä osaa  esiintyä  viisaana.".
Tämä on ihan ikioma  lausekeksintöni  ja  sen  voi  kopsata   ihan  kuka  vain.
Näin:

Ekku Mattila.