sunnuntai 18. helmikuuta 2024

Aurinko lämmitti Nasiirin niskaa ja antoi kuuman pusun mun poskelle. Mooiiiskiista.




18/2-2024.

EKKU.

alias: Jukka  Pekka Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

puh: 0466840923.

¤¤

Kuten ottamistani kuvistakin  näkee,  että olin tänään  aamulla  varhain kun aurinko nousi, jo  kävelyllä.Tykkään  liikkua jo aikaisin ,johtuuko se  siitä(kin)  siihen  vanhaan hyvään aikaan  Alahärmässä, mun  "korissani" , oli  tapana tehdä juuri niin....varhainen lintu se madon nappaa, tyyliin.....Muutoonkin  olen aina ollut  ja yhä sitä mieltä, varsinkin  näin  alkukeväisin-kesisin, , että paras  hetki  vuorokaudesta  on juuri  aamulla  aikaasin. 

Niinkun näette  ittekin sain jännän kuvan  naapurimme   talon  kohdalta. Olin  just oikealla  hetkellä , oikeassa  paikassa,  kun nousevan aurngon  säteet  heijastuivat  talon  klasista. 

Ekku Mattila.