lauantai 17. helmikuuta 2024

Tuohon aikaan molin vielä Eero Juhani Mattila. EEEeroooooooo..en ikuna siitä nimestäni tykännä.Nykyynen Jukka Pekka Mattila on palio paree...eiks ookkin ?


 17/2-2024.

EKKU.

alias: Jukka Pekka Mattila.

Nasiiri.
Meedio.

Clairvoyant.

puh: 0466840923.

¤¤¤

Olen  ainakin  muutama sata  kertaa, jossei eneekin, ajatellut, että mitenkä  olisi  minun  elämäni  mennyt(kään)  jos  olisin muuttanut Australiaan  tuolloin ?  Olin  käyny  kaikissa  tarvittavissa haastatteluissa ja minut  oli hyväksytty Austraaliaan  muuttajaksi.  En sanallakaan "muistanut" mainita  ettoon selevänäkijä-meerio ja vaikka  mikä noita, koska   tuumasin ette se tieto  heille olisi  torpannut   Australiaan  muuttoni. Toisaalta, olisko  käynyt  vastoinpäinkin, että  minusta oltaisiin  jopa ns tapeltu....tyyliin...Ekkuuuuuu....tuu  tuu  nopiaan  meille asumaan....Australia tykkää  sunkaltaisista  näkijäistä.  Sekin oli  kova tieto  heille, koska  olin  aika  hyvä ammattimies, niin  koneasentajana, laitosmiehenä, hitsaajana, kirvesmiehenä, ammattirekkamiehenä, rakennusmaalarina, ILA-ilmastointilaitteidenasentajana, ym..ym...sekä  lisäksi SA :jan  ammattisotilaana(kin) 

Mutta: senaikaaneen  Järvenpäälääneen  anoppini sanoi, taikka  HUUSI: "älä edes Ekku unta nää, mun lastani  et vie  minnekään"..

¤¤¤¤

Toisaalta jos  olisin sinne  Australiaan  muuttanut, niin  muutaman  viikon  päästä  kokonaan kuallu  jesuksen  vaarallisen  kärmhenpuremaan  ja   mulle olisi  tullu R.I.P.....autsista...taikka se  kärmes  oli  kokonaan kuallu kun  olisi  musta  noitaverta saanut itteensä.....heghegheghegggegeg..

Jaahaas: 

Nyt meen  pihalle lunta lykkimään   kolalla , ennenkuin se  ittekseen ottaa   ja sulaa. ..meinaan se lumi   ei kola..

Ekku Mattila.