perjantai 9. helmikuuta 2024

Syöpiä oli ja syöpiä ei ollut....pääasia oli että kaikki parantui. Sanoo Ekku Mattila. Nasiiri-Meedio-Clairvoyant-Parantaja.

 9/2-2024.

Moro:

EKKU.

alias: Jukka   Pekka  Mattila.

Nsiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤

puh: 0466840923.

¤¤¤

0s: Perkiö-Kalantie  155  61850  Kauhajoki   Finland. (Ulkomailta  on kysytty  tarkkaa  osoitetta.)

¤¤¤¤

Huheijjaa.....olin  tunnin  tiekävelyllä, lähtiessä  oli  pakkaasta  30 ja  kun  tulin takaasin  vielä  28.Vaikka mulla oli  lämpöisempi ns  pilkkihaalari  yllä, niin  meinas    hartiat kylmetä  ja sen   takia  koetin  vähä  juostakin, mutta....koettakaapas  juosta paksu  talvihaalari päällänne, on aika  hankalaa  ja  näyttää silminnäkijöiden  mielestä  ehkä  pöljöltäkin  hommalta.

Nony:

Eilen  illalla  kännykkäni  alkoi  päristä......piiiiiir...piiiirr  ja  taulussa  näkyi  tuntematoon  numero....ja vastasin.....pelastakaa  eres kissit  ry.....mirrien  huostaanotto....puhelimessa  miauuuuuu.....mauuu..

ja: naisen ääni kuului.....johan on kum......näköjään  alkaa  linjatkin  olla  takussa.....miten soittoni  sinne  meni....tarkoitukseni  oli  saada  Ekku  Mattila langan pääh........

E: No  iltaa ..taas....  täällä Ekku  Mattila.....soit.......ko....eil..

N: olet  sä  kuule  aika  huijari.....koko ajan  puhut paskaa  niistä muka parantamistasi  sairaista....taidat olla  juoppokin  vielä.....sekopääsi lisäksi.....voi herranen  aika  sua  ....on kumma  jos  sua  ei olla  viety  jo hoitoon......missä on   todisteet  huijari.....missä....missä....muka  parantaja..haahaahahahaaaaaah...hyvästi........klik...

¤¤¤

Soittaja  on (taitaa) olla se vanhahko  katkeroitunut  "hevoskasvattaja" , Seinäjoen  lähettyviltä. Tapasin hänet  ekakerran Seinäjoen  kirjaston  jaagsalissa, noin  vuosi sitten kun olin pitämässä esitelmää Meedio-Nasiiri-Clairvoyat-  alasta ja  kaksi  kertaa  täällä meillä,  Kauhajoella  3 kuukautta sitten, asiakkaana, lapsensa sekä miehensa kanssa. Kun toista  vuotta sitten Lapualla katosi  Rasmus  Takaluoma, niin  aika nopeasti tämä hevoskasvattaja  yritti   tukkia  mukaani  kadonneen  etsintöihin, koska  olisi  niiiiiiiiin kivaa olla ja nähdä miten  tosi  Meedio  työskentelee. En  suostunut.  Muutamamia   kertoja  olemme  olleet myöskin  tämän  hevoskasvattajan  kanssa  puh-yhteydessä  ja  yksi  asia joka  niistä  keskusteluista  on jäänyt ns  etualalle.

Tämä: "Minä  vihaan ja halveksin miehiä....niistä ei   ole mihinkään....minä olen  kuningatar ja pomo miehiin  nähden.....potkin  ne  pellolle  jos  alkavat minua  määräilemään....olen aika  kova  nainen....elin Kiinassa 2500  vuotta sitten  naiskeisarina  ja  koko  elämäni  oli  hevosen selässä....minä nakkelin  miesvihollisia  pitkin  aroa.....olin  naissoturi  viimeisen  päälle.....miehet ovat  surkeita...ei niistä ole  mihinkään......vihaan miehiä.."

¤¤¤

Nyt  on käynyt  niin  että olen vissiin suututtanut  tuon  miesvihaajan. ..ko??...syy taitaa olla jo pelkästään se, kun en kelpuuttanut  häntä Meedio-maailmaan, uteliaana katsojana ja  se ,kun olen mies ja  osaan antaa  takaisin-vastaan, myös  meitä miehiä  vihaavalle hevoskasvattajalle. Minua  et  potki  pitkin aroa. Olet  hävinnyt  meidän  keskinäisen ottelun. Vaikka  olitkin ennen  Kiinan kuningatar-kunkku.Minä  nakkaan  nyt , sinut  ketoon....tumps....ja....varo ettet  tipu kotimarkillasi... hevoosesi  seliästä.

¤¤

 Ahaa....kinusit  niitä  todisteita. Lopetin  jo Jalasjärvellä 1986,  epäilijöille  todisteita antamasta, minulle riittää kun  tiedän että pystyn myös  parantamaan, mutta  muutaman kerran  olen   todisteita  esittänyt , kuten nytkin  hevoskasvattajanaiselle teen:

¤¤ 

Seinäjoelta  vuonna  1992  sain asiakkakseni  keski-ikäisen  naisen, "Martta", joka   tuli  kovasti itkien  luokseni, koska  hänessä  oli  lääkärissä  havaittu  syöpä  haimassa- munuaisissa. Kerroin  ja määräsin Martalle samat   ohjeet kuten eilen  kirjoitin ja  kymmeni  kertoja  ennenkin , hän  lähti  kiittäen. sanoin..."kun paranet, niin  paas tuomaan  mulle  oikein  hyvä marsipaanikakku, koska  tykkään sellaisesta kakusta."..

Ja kului kuukausi, noin, niin  tänne  pihaamme ajoi  auto, jossa  oli  kaksi matkustajaa ja  toinen  astui  tupaan..kädessään  parsipaanikakku. .....

¤¤

Noin samaan aikaan sain asiakkaaseni , myös Seinäjoelta  naisen, jolla oli  jumalattoman  ilkeän näköinen säärihaava,  oikeassa  jalassa. Ekku..nainen sanoi....olen kuullut  että pystyt  parantamaan  vaikka millaisia sairauksia..katso  nyt......tämä  haava ei millään parane....ei  sairaalahoidossakaan... ei  millään....tee nyt  nopiaa  jotakin  Ekku"..

Ja minä tein:  Käskin  naista nostamaan  kinttunsa  huoneessa olevan  matalan rahin päälle, pidin oikeaa kättäni  säärihaavan  yllä  muutaman minuutin ja sanoin.,nyt se paranee.....soita  jos niin ei  käy ja soita kun se  on parannut" .Ja nainen lähti.....

Kahden viikon  päästä  nainen  kävi  uudestaan....halasi  mua niinmaanpalioettä...näytti  oikeaa jalkansa  säärtä jossa  oli   ihan tervettä  ihoa. ....Ekku  jesus....olet  sä kuule  aikamoinen.....arvaa....minä olen Seinöäjoella lääkärinä.....Eeekkuu.....kiitoksia  kovasti.....kiitoksia.."

¤¤¤

Vuonna  1993  tänne  tuli  taxilla nainen,  masentuneen  oloinen, itkeskelikin vähän  ja pyysi  päästä asiakkaakseni ja niinpä  mentiin  talomme   vinttiin, jossa  siihen aikaan oli asiakastila.Hän näytti mulle  muutaman valokuvan itsestään  ja samalla  kertoen  sairastavansa pahaa  aivosyöpää, joka oli  todettu Seinäjoen sairaalassa  äskettäin, saatesanoilla, ei ole  enää  toivoa mitään....tilanteenne  on paha....ei toivoa  parantumisesta.....hoitokeinoa ei ole....

Mutta: Katselin naisen valokuvia eikä  yhdessäkään niistä ollut  mitään  tuhon-merkkejä.

ja:


Minä melkein nauroin ja sanoin: Kuule....ei sulla  ole mitään aivosyöpää....ei ole....ei ole..menes nyt uudestaan  tutkimuksiin, vaikka Vaasaan, röngteniin  ja tulette  huomaamaan ettei ole  sinulla  syöpää..ei mitään  hätää.....ne  Seinäjoelle  otetut  rängtenkuvat olivat  huonoja..niissä näkyi  vaan jotakin  varjoja...ei  syöpää...

Nainen  kiitteli  . oli  ihmeissään, kiitteli taas ja  lähti.....ihmeissään.

Niin:  kului  kaksi  viikkoa, kun naisen poika, (Kari T:la  Seinäjoelta,hyp-terapeutti, ) soitti. kiitteli  kovasti  äitinsä  puolesta, joka oli juuri ulkomailla  lomilla, että.....Vaasassa otettujen  uusien  rögtenkuvien tuloksissa ei  hänen äidillään  ollut  mitään  aivosyöpää...Seinäjoella  otettujen aikaisemmat kuva  olivat  huonolaatuiset....niissä oli  vain varjoja.....kiitoksia Ekku..Äitiltäni terkkuja........

¤¤

noniin  hevoskasvattaja-miesvihaaja-nainen...paree jos et  enää  soittele  tänne. Keskity niihin  kopukkoihisi...kopotikopotikopotikopoti....

Ekku Mattila.