maanantai 5. helmikuuta 2024

Nasiiri taas opettaa tuhon merkistä. Olkaa hyvät:




Iltaa:

5/2-2024.

EKKU.

alias: Jukka Pekka Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

¤¤¤

puh: 0466840923.

¤¤¤

Nony  kuulkaas. Olin melkein  3  vuotta  mentorina yhdelle   henkilölle ja olin kuulemma maailman paras Menrori. Nyt  opetustilanne etenee  sillälailla, (sanoi  Tarvajärvikin)   että minulla  on nyt  kolme  opetettavaa, joille  olen nyt Mentori. 

Tähteläinen, Kokkolan  Elina, Ylöjärven  Veera , sekä    toivottavasti  teistä joku muukin  siellä, joka  tätä  nyt luette-seuraatte. 

Nyt: Kerron noista  kuvista: 

Ylimpänä olen minä itte, Alahärmässä  1946  syntynyt, savusaunassa, kiikunkaakun jäin  henkiin, 19 päivänä Huhtikuuta, illalla  kello  23,05.

¤¤¤¤¤

alempi kuva , jonka olen itte ottanut täältä  Kauhajoelta, entisestä Aron  koulusta, vuonna  2015. Ja nyt  seuraa  opetus, siis olkaa tarkkana. 

Kuka teistä näkee  tuossa  koulukuvassa tuhon  merkkejä.?  Ja  näkyykö niitä  ollenkaan?  Ahaa....Ainakin Kokkolan  Elina  varamasti näki että on, tuhon merkkejä ja  voi myös  Tähteläinen  sekä Ylöjärven  Veera  nähdä myös.

Nimittäin: 

kuvan  koulu  purettiin  vuonna  2015, syksyllä. Kuten  näette  rakennuksessa  on  tuhon merkit ennen sen purkamista-hävittämistä. Merkit näkyy selvästi. Jaahaas.....mitä  muuta  te  Nasiiri -oppilaat  kuvassa näette? .juuri niin...

Myös valkoisessa  Saapissa, joka  oli mun, on kanssa   tuhon merkit.  Sen panin  murskauskoneeseen Joulukuussa  2015....ritsrätsriiitsräääts..... Autossa  on  myös  selvät  tuhon merkit. Samoin  saapin persuksissa olevassa  ilmoitustaulussa. Eiksjuu?  Näin helppoa sen  on. Välillä meinaan. Huomenna  laitan  tänne  blogiini  kuvia, joissa  ei ole   tuhon merkkejä, taikka  mutta  heiiiiii....tairanpas   laittaa  niitä ihan  kohta..oottakaa  heetkiii....

Ekku Mattila.

ainiin.....mun päässä  oleva  lakki, tuossa  karhukuvassa, on myös  "mennyt pois". Karhu  ja Ekku  on yhä  henkis.