lauantai 10. helmikuuta 2024

Täh..??? mikä ihmeen sininen pikkuhumanoidi luuraa mun silmässä..Pää näkyy, silmät sekä nenä. Sanokaas tekin ny jotakin?

 



10/2-2024.

EKKU.

alias: Jukka Pekka  Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

puh: 0466840923.

¤¤¤

Pöööööö.....viimekesänä otin  ihan sattumalta lähikuvan mun  oikeasta  silmästäni, jota  olen   aina  kutsunut ns  kamerasilmäksi. Silmä on sama joka  vaurioitui  1957 kun sinne  upposi ns määlly, sellainen metallihaka , jolla  piikkilanka  kiinnitettiin  aidanseipäisiin  kiinni. Olin  sen  onnettomuuden takia Seinäjoen silmäsairaalassa  4  viikkoa, jonka  aikana silmäni  leikattiin, Sairaalaan "sattumalta" Hesasta tulleen  silmäerikoislääkärin  toimesta.  Erikoista asiassa  on se, että silmäni leikattiin laserin avulla  1957, vaikka    silmälaser"kone" keksittiin  1974 ja  ekaleikkaus  tehtiin Tampereen  Tyksissä  1974...

sis:  Huomaatteko  että mun silmässä  on "piilossa" joku  ihmeen  sininen  pikkuhumanoidi..? Asiaa on moni taivastellut. Eiks  ole  jännä juttu..? Tottakait  kuva  on muodostunut  jonkun valoheijastuksen ansiosta. Salamaa  en käyttänyt  kuvan hetkellä.

jännä  juttu eikös juu?

vai?

Ekku Mattila.