sunnuntai 18. helmikuuta 2024

Humanoidi (ko?) koetti tulla mun peittoni alle 2015.....mitä sillä oli oikein mielessä niinku.....köh.

 18/2-2024.

EKKU.

alias.Jukka Pekka Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

puh: 0466840923.

¤¤¤

Iltaa  taas......nyt mennään Etiopian Tanajärveltä  tänne  Kauhajoelle,ei  järvelle, vaan  ihan tuonne lähialueelle, tästä  talostamme  mettän reunaan, noin  600 metrin  päähän. Oottako valmiit ...heetkiiii............

Oli  vuosi  2015,  Lokakuun puoliväli, kun  olin  monta kertaa  jo tuumaillut, että, josko  menen  joku  iltahämärä  tekemääni  pieneen  jalasmökkiin, jonka olin  vetänyt  traktorilla   tuonne   mettän reunaan , otan kameran  mukaan  ja  alan kyttäämään  mökin pikkuklasista  ulkona  liikkuvia  elämiä, hirviä, susia, peuroja, kettuja, jäniksiä sekä muita  eläimiä.

Yksi    päivä, noin 18,00, illalla , menin  mökkiin  eväät mukana, jaffaa  pullo, juustoleippää, sekä  lampputasku, eiku  taskulamppu, lämmin   viltti, ja  tyyny  olokäpäälläni ja eiku  mökkiin sisälle. Ja eikun odottamaan  vaan.

Ja niin  kului  tunti, kului  toinenkin, kolmas ja  neljäskin, viides ja kuudes ja  seittemänkin  vielä, muttei mitään  mökin  lähellä näkynyt. E mitään. Rupes  jo  väsyttämäänkin. Söin  leippää ja  jaffaa  päälle että josko jaksaasin vielä  tunnin-toista, mutta  ei ei. Meni maata  mökin  puulaverille, jossa  oli  mukavan pehmeä  superlonipatja, sellaaneen  10 senttinen. Tuumasin  että hetken  makaaleen, vedin peiton  päälle, tyynyn  sovittelin   hyvään kohtaan pääni alle......ja..

Krooooooooooooooooooooooooxzxzxzxzxzxzxzxxoooooooxzxzxzx..

Nukahdin:

Kello  taisi olla  jotakin  aamun  03,00  paikkeilla, puolivaloisaa jo ,  kun  heräsin, enkä  tiennyt  minkä takia. Sen muistan että mulla oli  jännä-kumma-omituinen- tunne. Ja samalla  joku  veteli  kylmällä  märällä  isolla  linnun  höyhenellä  mun selkääni  pitkin,ees aas..ees taas..ees ..taas..Ja  mulla oli  kaikki karvat  pystys, kun siilellä. Kummastelin  että mitäs ny  ja käännyin   sangystä   enee  mökin sisustan päin  katselemaan ja ...ja..

Voin vaikka  vannoa  lopun  ikääni, käteni  Raamatulla.....

Mun  sänkyni   vieressä  seisoi  joku  .....noin  metrin  pituuneen....punertavassa  kaavussa...kun joku  ihmeen  menninkäinen...ja....nosti  mun peittoani  jalkopäästä, sekä  koetti  ryömiä  sen alle....samaan  sänkyyn kun mä.....hetken  hieroin  silmiäni koska  ensin  luulin että , ahaa, vaimoni  on  tullut  mulle seuraksi...mutta  ehei....kun sen havaattiin  niin päästin  jumalattoman  karjaasun.....ja  samassa  se joku  livahti  vähä  raollaan  olevasta  mökin ovesta  pihalle, että kahahrus kuului.....

Ja minä  pomppasin ylös, sen perään  koetin  juosta  ja katsoa mikä-kuka se oikein oli..mutta en pääsyt ovesta heti ulos. Olen  näet sen  laittanut  narulla  sillai  kiinni  sisältä, että  siinä oli vaan sellaaneen 10  sentin rako. Juuupajuu....Se joku  livahti   ja  mahtui  siitä  10 sentin  raosta ulos ja karkuun. ..viuuuuh......

Ja heti kun sain oven  auki, niin  pihalle. Mitään ei näkynyt. Maassa  sen mökin edessä oli  vaan mun saappaani jälkiä. Ei mitään muuta. Ny kysyn:

Mikä se oli ?..häh?...

Unta se ei ollut.

eikä itte pikkupiru.

¤¤¤

Ekku Mattila.