tiistai 20. helmikuuta 2024

Raamatun Arkista, naisten maakautisiin.

 

20/2-2024

EKKU.

alias: Jukka Pekka Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clarvoyant.

puh: 0466840923

¤¤¤¤¤

Tiistaita sinne teille. Aiettä on hieno  juttu kun ihmiset-asiakkaat alkavat olla   todella innoissaan , varsinkin siitä  julkaisemastani Raamatun Arkista ja että  tiedän  missä se   on. Eilenkin  3  soitti ja yksi  (Isojoelta)  kävi  tuomassa kukkia..niin..kukkia,  sen takia  koska  olen ratkaissut   sen vanhan salaisuuden, Raamatun  ajan Arkista.  Sanoin  että  katsotaan ensin  mihin  ne kirjoitukseni asiassa  johtavat  ja  KUN  Arkki löytyy, vasta sitten kannattaa  tuoda kukkia  minulle. ...enee......kin.

Minulla on nyt  kaksi pulmaa, tavallaan ja kerron lisää.  Seinäjoelta  ollaan  yhä enee  kiinnostuneita "saamaan" Ekku  pitämään  luentoja-esitelmiä kyvyistään ja  siihen liittyvistä kadonneiden etsinnöistä, sekä opettamaan  suuremmassa mittakaavassa  siitä  valokuvien surun harsosta-ym siihen  liittyvästä..........Minulle on  jo tarjottu mahdollisuutta  alkaa  ottaa vastaan Seinäjoella asiakkaita, joko  päätoimisesti, "aamusta  iltaan", taikka  kerran-kaksi  kuukaudessa.  Olen sanonut ja sanon yhä, etten  tällä nykyisellä    "eläkerahastolla"   voi-pysty  maksamaan   liikehuoneiden vuokraa, sillä aamusta-iltaan-tyylillä.   Minulle sopisi  ottaa asiakkaita sillä  toisella  tavalla, siis   pari-kolme kertaa  kuukaudessa, määrätyssä  paikassa Seinäjokea, vaikka 2-3  tuntia  kerrallaan. Vähän samalla tavalla kun mitä  olen tehnytkin Seinäjoen  kirjaston jaag-salissa, muutaman kerran. Nyt  kun olen alkanut  olla Mentorina  useammalle ihmiselle- oppilaalle niin  entistä  suuremmat  joukot  ovat kiinnostuneita. Onkin  tullut kyselyitä  että opetanko  vain   yhtä   oppilasta kerrallaan, Mentorina ja olen vastanut, kuten  nytkin  että en. "Oppilaita"   SAA   tulla  vaikka  kuinka  paljon. Tupa  ns  täyteen.  Kaikki otan vastaan.

Pitää samalla katsoa  se Klaukkalan asia. Jos siitä tulee  minulle ns  vakituinen opetus-ohjaaja paikka, niin ehdinkö  käydä   molemmissa,  vuorotellen. Se  ratkeaa  heti Huhtikuun  loppupuolella, joten  jään odottamaan  mitä tapahtuu.

¤¤¤

sitten pannaan vähän humorinkukkaa  välillä. Aatelkaa  jos asuisimme kuussa  ja maapallo olisi  meidän kuumme, niin  sanottaisiin:

Maa  kiurusta kesään.

Maa paistaa.

Kuuilman ennätys urheiluissa.

Laulussa: tääysiiimaa....

Lentokone  putosi  kuuhun.

Kuun  järistys.

Kuuntiede.

Kuuilman paras.

Jules Verne: Matka    maahan..

Kuunpiiri.

Täysimaa.

Täysimaatamo.

Kuusta se pieninkin ponnistaa.

Maan sirppi.

Tekomaa.

Maanhulluus.

Kuun alainen   tunneli.

Maan  vetovoima.

Laulu: Kuu  on niin kaunis.

Kuuntie.

ym..ym..ym..

mm:

Naisilla  : Maakautiset.

Hegheg..

¤¤¤

Ekku Mattila.