keskiviikko 14. helmikuuta 2024

Nasiiri-Meedio-Clairvoyant Ekku Mattila meinataan panna "hiljaiseksi"......uhkaavat blogini lopettamisella. Sananvapaus(teni) on uhattuna. Lukekaa miksi: Olkaa hyvät:


  14/2-2024.

EKKU.

alias:

Jukka Pekka Mattila.

Nasiiri.

Meedio.

Clairvoyant.

puh; 0466840923.

¤¤¤¤

Iltapävää sinne  teille:

Voiettä  täällä  oli  päivällä kahden tunnin  torella  mielenkiintoinen, TORELLA  mielenkiintoinen palaveri, johon otti  osaa  minä  itte,  kaksi  ex-virkamiestä, sekä  yksi  "Eversti"  Lappeenrannasta...............Opin   tuntemaan  Lappeenrannan  "väen-SA" jo  vuonna  1983  ja se  tuttuus  jatkuu  yhä. Josta kiitän  kovasti.

Suurin aihe-asiayhteys  olin  minä itte..Ekku  Mattila, Nasiiri, Meedio, Cairvoyant.  Olen jo aikaisemminkin saanut hienovaraisia  varootuksia, jopa    uhkauksenkin   tapaasia, mutta  minua  Alahärmäläästä on ihan turhaa koettaa  säikyttää-uhata. En niistä piittaa  vähääkään..

Mutta...tämä "uusin"  on seuraava:

Jos  en  ala  "siivota"  omaa  blogiani, jota  olen pitänyt noin  12  vuotta  yhteenmenoon ja  jossa  on jo  noin 940000  lukijaa ympäri maailman ja  jota  lukee  vuorokauden  aikana  noin  3000  ihmistä, niin   "he"  laittavat  blogini  kiinni. Tästä  sain  esimakua  eilen, sillä  omasta  blogissani oleva  kirjoitus  poistettiin.......jonkun  tekosyyn nojalla. (oli  ekakerta ) Lisäksi.kuulemma otan  liikaa kantaa  erilaisiin  rikoksiin-kadonneisiin  ihmisiin, rikoksiin niin, että  ihan varmana  asiana  esitän  syyllisen(set)  kin.  

Nythän  tämä  tarkoittaa  vain ja vain  YHTÄ asiaa:   Olen  vissiin  saanut selville  liian  suurien  "kenkien"  -niiden- omistajien  tekemistä  rikoksista ja nyt  he  ovat  hätää  kärsimässä.  

Josset  pirä Ekku    blogiturpaasi  pienemmällä, niin   sulle  ( Blogillesi)  käy kuules  huanosti....

¤¤¤


Ekku Mattila.

Onneksi  puhelin  on keksitty ja se pelaa....0466840923....toistaiseksi.

Laittakaa   tämä  ilmoitukseni  ns talteen.

sama.